SLAP ME A STORY


Seller or Buyer
Your Rants

** Please note that not all stories will be published. If they are deemed irrelevant, unsuitable or maybe there has been one too many of the similar story, they will remain unseen. Cool?
** If anyone wants to know the identity of the said seller or buyer, please leave your email add in the comment box and wait for the private message from the author.
** Any entries with names in them will automatically be deleted. Same applies for comments. Anonymity is my priority..
** I am also not married to Grissom hence I have no CSI knowledge to know which story is true or not. I am only your cut & paste typist.

The other girl??!

My friend introduced me to this site and I love it!
I wanna share one of my bad experience here.

Earlier this year, I had to COD with a customer, but I can't make it cos I have a rehearsal class in KL and she wanna COD at KDU college, which is very far and jam. So that morning I pass the clothes to my BF cos he live in Bandar Utama, very near.

And you know what? End of the day I got my money, but I lose my BF!

I keep calling and calling him all evening and he just text me back saying 'sorry, busy now.'
Later I keep asking, he said 'im in the movies now, talk later.'
And he was in there with HER!

Later at night he came and pass me my money and he say that he found his true love! WHAT THE HELL?
And guess what, it's my buyer! And he gonna leave me for a girl he met less than one day!  How is this love la?!
Dunno what kinda jampi she put on him, could it be nasi kangkang? Or a love potion? I dunno, that girl use black magic i think.

But whatever, karma will come for them.
Never am i sending any future BFs out to COD again.

~~~~~~~~

Editor's note : OMG... Are you the other girl from the post Well Hello There Boyfriend??

34 comments:

  1. SMWDY,
    I think that's the seller. And she just found out this site? >.<

    ReplyDelete
  2. wow, how dramatic!

    ReplyDelete
  3. It is the same story but the timeline differs a little dont you think?

    This one happened early this year while the other was going to celebrate their 1 year anniversary?

    ReplyDelete
  4. omg this must be the exact same person! babe i feel so kesian for you but trust me karma is going to bite that btch in the ass. just you wait. i cannot STAND ppl like those. my whole life ppl around me have always been cheated on or been left for someone else.

    Trust me. You deserve much better than that. *high 5 for losing that jerk!*

    ReplyDelete
  5. but the venue is the same, perhaps the author for previous story created the 1 year anniversary to cover up herself when everyone is slapping her? in fact it is actually 1 month anniversary?

    ReplyDelete
  6. you deserve a better guy than "HIM". You have nothing to lose but is lucky "she" took your "bad luck him" away. Cheers girl :)

    ReplyDelete
  7. Think of it, if that guy really dump you for that girl, means the guy is not worth your time / love. So you should feel better as he leave u now rather than dragging u for long when his heart is not with you.

    If u are the same person who posted previously, I hope you are not using this pity method to gain your publicity to your website

    ReplyDelete
  8. does it show KDU gals like to steal bf of others???

    ReplyDelete
  9. agree wit JUNE 16, 2010 2:17 PM Anonymous

    now u know him, means is time for u to get a true love and a better "him", tumb up to the customer, u got a bad guy, we shall see when he dumb u!!! like how he did to his ex..

    ReplyDelete
  10. but this story sounds fake to me.. like someone just made it up to sound like the other girl from the previous story... =/

    ReplyDelete
  11. omg i laugh so hard at Nasi Kangkang!!! HAHAHAAHHA

    ReplyDelete
  12. Eh I think it's the same incident? If not, it's a bit spooky that same thing happened in same place to different people!

    Cupid is having fun I guess?

    IMO, the guy is not worth it. He bails out immediately meeting another girl he likes and doesn't handle the breaking off part very well. As for the 3rd party, what goes around will come to her one day!

    ReplyDelete
  13. *nods* Yep, must have been nasi kangkang :p.

    Anyway, you're better off without him. He dumped you just like that in a nanosecond. What a jerk. Who wants to be with a guy like that?

    ReplyDelete
  14. entah entah the same person wrote both (made up) stories. LOL.

    ReplyDelete
  15. i agree.the whole story, both sides, sounds too far-fetched. too idiotic to be true.

    ReplyDelete
  16. Agree with anon 2:45 PM and 3:14 PM. I have a feeling that this story is fake..don't know why.

    ReplyDelete
  17. find it funny that one could end up going to movies/coffees just after few hrs(or minutes) of knowing one another. dating became easier nowadays?

    ReplyDelete
  18. it's the girl's fantasy maybe? itss too good to be true la :P

    ReplyDelete
  19. This is definitely a made up story.. a spoof of sorts of the previous one

    ReplyDelete
  20. good! better lose someone as cheap as him! :D

    ReplyDelete
  21. Yes I also have a feeling that this is fake. Lol.

    ReplyDelete
  22. hahaha funny how one would go to such measures as making up a story just to cause a storm in SMWDY! hahah well, if it's true i hope the author would justify herself..if its made up, then lets just get some laughs out of it! LOL. but yeah, a bf leaving his gf for a girl he JUST met, thats just wronggg duuude, unless it truly defines the meaning of LOVE AT FIRST SIGHT. LOLZ! :P

    ReplyDelete
  23. this story sounds too fake to be true..

    silly girls

    ReplyDelete
  24. Don't worry babe. Your ex-bf is not worth it. So both parties are in the wrong, your customer AND your ex-BF. Anyways, you'll definitely find someone who's much more worth it. Because if u did send ur FUTURE BF to do your COD's in the future.. if he got seduced or etc, BUT if he loves u, he won't fall in that trap like your ex did. So, best of luck in your love life yea. ;)

    ReplyDelete
  25. Have a little pride in yourself, sweetheart. The more bitter and hurt you feel about this, the more you're crediting to him the 'upper hand' of having the 'option' to dump you.

    See it this way: He failed the test of loyalty, and you had to upper hand of knowing that he's really just not the one, and definitely not worth your time. And he disposed of himself naturally.

    So pick yourself up, dear, and move on till you meet your prince charming :)

    ReplyDelete
  26. ohhhhhhh just move on!

    ReplyDelete
  27. SMWDY- You DID NOT POST up my comment did you?

    ReplyDelete
  28. LMAO. seems a bit made up, this. but if it isn't, then it's still a good LOL for us here at SMWDY !

    ReplyDelete
  29. hahahahahaha love potion? nasi kangkang? seriously funny.
    anyway bebe, he's a LOSER!

    ReplyDelete
  30. Hahaha nasi kangkang! Ah well, even if both stories are fake, at least it was good entertainment :p

    ReplyDelete
  31. the author of this post please just tell us yr story is not fake hahhaa shes not responding to our comments..hmmm..if i just lost my bf to a 3rd party i'll be boling mad lol

    ReplyDelete
  32. how pity are you..he found his true love less than 1 day??are u kidding me, right??well...he's not worth it...just dont give to ur bf next time for COD...

    ReplyDelete
  33. you deserve better anyway.
    he's a dumbass and she's a skank.
    if he can do it to you , he probably would do the same to her too.

    ReplyDelete